Asalkan SEDAP MATA MEMANDANG


assalamualaikum...
ade lagi ke yang jadi pembaca blog sekarang? masih aktif atau dah tak aktif?
haha.kewujudan Twitter,Instagram,Keek,Facebook and sooooo on mungkin sedikit melenyapkan blog.
well....dah banyak tempat boleh luahkan perasaan,cerita and macam-macam lagi.
*termasuk la si penulis ni*

Korang tahu WECHAT? tak kannn la tak tahu kan, lambakan smartphone,android membuka peluang kita untuk bersosial tanpa batas. termasuk la aku yang terjebak.
kadang-kadang tu, entah sape-sape je yang muncul,men add jer dieorang ni.
aku ni kan sebenarnye bukan nak cerita pasal ni semua tahu tak, aku nak cerita pasal lain.tapi intro je dah kelaut sangat ni dah kenapeeee.

haih..
alkisah,aku ade kenal seorang lelaki di wechat.ermm..tak salah berkawan.
tak salah....tapi yang aku tak berapa berkenan dengan die ni,macam desperate pulak.
menyesal pun ade aku pikir lepas approve die.
beriya-iya nak mengurat aku.ehh,cube la kalau kau dapat!
sikit-sikit nak cakap "saye nak ngorat awak ni....boleh kan?", "awakk, buat ape tu? busy sangat ker? tak dapat nak ngorat..huhu"
eh dah kenapa kau. buat aku naik ANNOYING dengan kau, dengar suara lagi laahhh tak menahan.
ye ye aku jual mahal.tak salah kan?tapi kalau awal-awal dah tak berkenan dengan perangai macaman.
aku,tak memilih paras rupe pun. tak hensem pun tak pe, kau gemok ke, kau rendah ke, badan kau comel ke, kau itam ke aku tak penah kesah. tapi, cukup la kene dengan mata aku yang memandang. kadang-kadang takde rupe, bibir itam pun kalau dah SEDAP MATA MEMANDANG, aku boleh je..
kalau kau hensem nak arwahhh sekalipun, kalau perangai tak kene dengan aku.ehh,aku tak pandang pun lah!!

sudah la sudah la, ni tengah busy menaip ni dah 2 voice chat die hanta. entah ape die cakap tu gaknye.
asik-asik nak ajak sembangggg je.eh ko takde life ke?
hurrrrrrrmm
ok la.
bebel sampai sini je.
nanti bebel lagi.
bbye.

No comments: