55 Hari.

ASSALAMUALAIKUM....... =)

55 hari di tempat orang, di Ahians, di Bukit Gambir.
55 hari cube menselesakan diri di tempat orang, menselesakan diri dengan orang-orang di sane.
55 hari cube untuk memperbaiki diri, meng 'IMPROVE' kan skill yang tak seberapa ada,menajamkan idea yang tak seberapa, mencuba memastikan orang menerima hasil kerja dengan sempurna.

saya, hanya seorang pelajar LATIHAN INDUSTRI under UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA. menjalani LATIHAN INDUSTRI di AHIANS PRINT HOUSE ENTERPRISE.
Majikannya EN.ADAM ABU, atau pun EN. MOHD NASHAH ABU.
saya.. melalui pelbagai liku-liku dan cerita di sini.
ade pahit manis masam kelat dan semua rasa yang ada.
ada masa saya KETAWA, ada masa saya SEDIH, ada masa saya MENANGIS, ada masa saya KECEWA, ada masa saya JATUH CINTA.

kenapa lebih banyak kecewa,sedih,dan menangis?
itu lah kehidupan.
kadang-kadang, untuk mencapai apa yang kite inginkan selama ini bukan mudah jalannya.
tuhan dah beri jalan, tak semestinya jalan itu benar untuk kite.
tak semetinya kejayaan itu tuhan akan beri dengan mudah.

AHIANS bakal senyap selepas ini.
mungkin hilang seri, atau pun hilang derai gelak tawa dari kami.
ada sesautu yang hilang selepas ini.

'die' akan pergi. sesuatu yang kami bertiga rasa selepas ini bakal pudar.

wallahualam.

tuhan, tolong jangan timbulkan ape-ape perasaan dalam hati aku.
berikan aku kekuatan untuk menghalang perasaan itu.

...

No comments: