1month 19days 5hours

Itu tempoh aku mampu bertahan dari contact Khair semula. 1st day aku cuba senyapkan diri, die cari aku dalam jam 1.45 am. Aku busy,study untuk final exam. Jam 3.40 (or something aku tak ingat sangat) aku capai phone and nampak m.call dari die. Aku mengeluh masa tu. Tapi hati aku tengah sakit, jadi aku terus fokus pada nota ulangkaji. Aku hanya senyap hingga esok,esok dan seterusnya.sampai la habis exam,balik rumah,cuti hampir sebulan,and dah nak start practical. . Suatu petang 2 hari sebelum practical, aku dilanda kerisauan,kebuntuan fikiran yang amat. Nak mengadu pade sape tak tahu. Aku capai phone aku taip 'Khair. .' dan send ke penerima bernama Khair. Kuase apekah aku tiba-tiba jadi kuat untuk menghubungi die? Entah la. Tapi mesej aku tak berbalas. Aku hanya biarkan. Malam tu aku tido awal. Jam 2 pagi dikejutkan oleh panggilan dari Fikri.tapi die hanya luangkan mase 2-3 minit SAHAJA untuk becakap dengan aku.hangin sunggoh. Kejot aku dari tidur lepas tu die nak bla. E'ehhhh. Lepas die letak phone. Aku teringat phone Maxis aku.cepat cepat aku capai,dan ya. .tepat jangkaan aku. Jam 1.22 am, mesej 'Dayah. .' dari Khair yang aku terima. . Bersambung. . . . . .

No comments: