ape kene mengene tudung dengan HANIS ZALIKA??


*amek dari blog die*

Sape yang tak kenal die ni kan. 
semua orang kenal kowt.
tipu la kalau cakap tak kenal.
untuk pengetahuan,aku tak minat pon die ni.
*ade die kesah aku minat die ke tak ,kann??*
bukan tak minat ape, cume biase-biase je.
bace blog die pon tak penah,tengok sikit-sikit je terus blah.
kawan aku la dok cakap die minat gile kt Hanis Zalika ni blablabla dan bla....
and one day,aku terrrrr jumpe 1video die kat Youtube.
aku pun tak pasti tu video jaman bile, yang die ade buat tuto care pakai selendang  tu.
bile aku tengok - tengok,i think,she is muchh prettier bile bertudung or berhijab and whateverr as long die cover rambut die tu..
tak percaye, tengok

ayu kan? kan? kan??
sumpah comell la. pempuan mane yang tak lawa bile bertudung?habaq maii.
bile die nak start betudung,or ade sebab-sebab die tak start bertudung lagi tu aku tak tahu.
aku malas nak tahu.tu hak die.
korang pon same, jangan nak kate tunggu hidayah pe smue.
hidayah bukan untuk ditunggu.
aku buat entry ni bukan niat nak kutuk die,tak puas ati dengan die or whateverrrr.
ade kau tengok aku kutuk die ke? 
just wanna share ape yang aku rase nak share.
dah ni blog aku kot, bukan blog orang lain.
still tak percaye lagi bertudung lebih lawa?
try la pakai.nanti baru tahu.
tapi kalau dah bertudung tu, bertudung je la.
jangan kejap "hari ni nak pakai la"
"eh nihari,tak payah pakai la"

#note to yourself and MYSELF too
kbai =)

No comments: