shooting (video corporate UTHM)

assalamualaikum..

alamak , bajet retis lak an tetibe ade shooting - shooting nih.
saje je..
aku and a few friend aku melibat kan diri dalam pembikinan
video corperate untuk our UTHM Library.
video corperate je punn. action gitu - gitu je ponnn...
ponn ade makeup retis, harharhar.
dah aku and kawan - kawan aku terbajet retis kejap.
benda ni kira pengalaman baru la bagi aku ,
tak pernah - pernah ok aku makeup setebal tu.
dah tu berlakon lagi , cam geli - geli je memule aku rase.haha poyo.
habiskan mase dari kul 12 pm - 6pm.
penat la jugak, penat menunggu , penat berlakon =p


crew (from rebung Production)                                                                                                                             


while waiting for the next scene



kbai,
wassalam

No comments: