memang aku sengaja!!!

assalamualaikumm...

suke hati aku lah, blog aku, aku nak wat entry pasal ape ponnnn.
nak marah orang ke, nak gossip-gossip ke, nak becinte ke..
jadi aku memang sengaja wat entry ni di petang hari baru lepas hujan dan perut sedang 
berlagu - lagu riang ini dengan menyeksa lagi perut dan tekak ku dengan gamba- gamba yang menggiurkan. hahaha

haaa amek kaw. sedapnyeeee 
       


opp2 kasi zoom lagi skitttt


omangaii, gilo aih. ni makan ke melantak nih, hahaha


ni muke orang excited nak makann

haa ni muke da kenyang.

sori muke kenyang aku tak de sebab buruk bebeno ghopenye harharhar.
tengs akak belanja kite makan hari tu. sayangggg akak.
besday akak ni baru je lepas, aku tak bagi adiah lagi.
nak bagi adiah ape ek? ce bagi cadangan sikit. bagi cadangan yang best best sikit, hihi.
ishh,lapooonye perut.hohoho

kbai,
wassalam =)




No comments: