everything changes..

assalamualaikum..

ok hari ni aku daftar asrama lepas cuti selame sebhulann.
aku pon dah besa macam bulan.. ye laa.dok umah makannn je.
mase belum daftar tu ade desas-desus mengatakan ,
tak payah nak pilih - pilih roomate sangat,
nanti pihak kolej kediaman akan tentukan.
punye la aku tak nak pechaye. sebab aku pikir,
larat ke die nak asing - asingkan kiteorang semue.

sekali.. hamekk kaw.pecaye ke tak pecaye dah jadi.
aku dah tak sebilik dengan zira, yana, wani (roomate lame)
sedih =(

memule aku macam frust jugak la *cehh frust macam hilang pakwe je*
tapi pikir balik , ada bestnye dengan tak bestnye.
yang tak best mesti lah sebab kite akan rase akward dengan roomate baru,
yelaa kite dah biase dengan roomate lame kan..
yang bestnye mesti lah sebab kite dapat kawan baru ^^
kalaw dulu tak pena tegur , siap jeling - jeling lagi , now da jadi roomate.
yang tak pena perasan kewujudannye ttbe jadi roomate kite.
memang mule - mule tak biase , lame - lame nanti mesti terlebih biase punyerrrrr
so.. tadehalll la semue tu kan  =)


p/s : kepada clsmates aku yang ade dapat 1bilik yang same tu.. untunglaaaaaaaa korg kann.jelez.

kbai.
wassalam.

No comments: