KAWAN.SAHABAT.


weyhh.. rindu hangpa semuaaaaaaa. Classmate UTHM, aku rindu hangpa semuaaaaa.
Kadang-kadang aku beharap celik mata bangun pagi aku masih begelar student dekat UTHM and ade kelas. Terkejar- kejar nak mandi, nak besiap, nak berebut naik bas.Masa sem 1, sem 2, masing - masing takda transport sendiri pun. Masing-masing bejemaah naik bas sama-sama pegi kelas. Time tu seua duduk asrama lagi.Time rehat makan sama-sama, duduk meja semua nak yang dekat-dekat. Keluar semua nak sama-sama. Kesana-kemari semua nak sama-sama.
Bila dah start kene duduk umah sewa, nampak lah sedikit perubahan pada kite semua. 
Semua bepecah. Rumah dah tak sama. Makan dah tak sama. Keluar pun dah tak sama. 
Sedih jugak masa tu. Las sem before  practical berakhir dengan hambar sekali. Aku harap sangat boleh patah balik masa, kite gunekan masa yang ada tu sebaik-baiknya bersama-sama. Tapi masa mana nak patah balik demi kita. Kita yang sentiasa kene kejar dia. Aku harap, lepas ni kite dapat kupul balik sama-sama. Macam yang Apek ade plan. Reunion 10 tahun akan datang. haha, tengok la masing masing nanti macamane. Kalau semua mampu datang laa.
Semoga engkorang semua berjaya menjadi seseorang yang berguna untuk diri, keluarga,dan masyarakat
God Bless Us =)

No comments: