PHENOMENA NAK CANTIK MACAM ORANG KOREA



ASSALAMUALAIKUM




Kalau dulu, Aura White ada produk untuk jaga kulit jer, 
nak putih nak kulit licin dan macam-macam lagi lah.
Sekarang untuk kuruihhh kan segala babat yang ada kat badan pulak dahh.
Pun ikut formula KOREA.
Maka aku sebagai peniaga, tidak lah boleh duduk diam jer.
 Aku mesti rebut peluang untuk sama-sama promosi dan jual produk ni. 
Aku juga akan mengamalkan produk ini! 
Sebab aku pun nak buang babat-babat berlebihan kat badan aku ni. 
Jadi, engkorang semua harus terjah page FB aku.
 Mari beli dengan aku. Aku bagi harga murah ja... tak mahal pun. 
TAPI YANG PENTING ORIGINAL dan YAKINI MERAH JAMBU! 
hahah dah jadi macam tagline pulak -,-"


*click*
Mari pakat-pakat singgah page saya
Jika berminat PM jer, tak pun WHATSAPP/WECHAT - 0137423879
ok, bbye semua  (^0^)/

No comments: