2012 - 2013

assalamualaikum and hye..
a little bit late entry. dah masuk tahun baru berapa hari dah..
2012, boleh di cop sebagai tahun yang malang bagi aku..
macam-macam jadi.MACAM-MACAM.
kadang-kadang rase tenang tu sekeja je.
lepas tu selalu pikir, lepas ni ape pulak masalah yang aku akan hadap.
pernah dalam hidup kau menunggu masalah datang? pernah?

cukup la 2012 aku tinggalkan it's 2013 now.
menanti dan mengharapkan sesautu yang baik, dan lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.

Azam? ENTAH. kenapa aku takde simpan azam?
yang aku pikir, abis Latihan Industri,
aku perlu kerja!kerja!kerja!
aku dah 23 tahun. bukan muda lagi.
aku tak nak target aku terlepas.

ramai yang tanye, kenapa tak nak sambung degree,
sudah la. muet pun aku tak ambik, dah jelas kan aku memang tak nak sambung,
hutang dah berlambak dah tu. macam larattt pulak kan aku nak baya nanti hutang - hutang aku tu.
tapi, jika dah memag di takdirkan, aku akan sambung belaja, aku sambung la.
yang pastinya bukan dalam masa terdekat..

2013, please.. jadi tahun yang lebih baik dari tahun 2012.

bye.

No comments: