Jomla shopping kat Hidayah's Shope

Hye engkorang semue. Petang petang yang best di hujung minggu ni mesti ade yang keluar jenjalan,tegolek depan tv tengok hindustan, meniarap dengan lappy online doplohempatjam kann? Kann? Haaa alang alang dah online tu bawak-bawak la bukak page shop aku ni heheh. http://www.facebook.com/HidayahsShop?refid=5 Kalau carian tak ditemui engkorang google je HidayahsShop heheh ape pasal entah url tak same dengan name page. Lupe nak tuka lettewww. Lagipun aku online gne henpon je ni takleh nak directkn engkorang kesana terus + letak gamba lelawo. Aku ade jual Handbag,Jam Unisex, Kasut, Baju dri S -XL, Skirt, Dress,Preloved Item yang memang murah pasal aku memang nak let go. Buat mase ni ade baju je. Nanti ade handbag dengan kasut jugak aku nak lego lego kan ke engkorang hehe. Harga leh NEGO lagi takde halll lah, plus aku buat promotion beli 2 item ke atas dapat 5% less! Ni bukan promotion yang waktu waktu terhad punye tu. Ni HARI HARI PUNYE PROMOTION tak ke best namenye tu? Ha, ape lagi cepat ah Shopping kat sne! Tak payah la nak peluh peluh kan ketiak kau ,ngabiskan eyeliner kau, amik mase lagi nak besiap kan. Kau duduk je depan monitor tu, 'saye nak ni,ni, ni dan ni jugak' pahtu transfer online,aku pun Pos! Senang kan? Semudah ABC je! Ahaks! Dah2 jom shopping. Sebarang pertanyaan Whatsapp only : 0177457935 Call/Text only : 0137423879 FB : PM je page aku. Ok.adios ;D

No comments: